wtorek, 30 października 2012

Docenianie piękna

Docenianie piękna to jedna z tych najwazniejszych cech sprawiająca, że ludzie się uśmiechają. Wydaje mi się, że ludzie rodza się z nią, lecz gdzieś w okresie dojrzewania zanika. Dzieci cieszą się ze wszystkiego- a to odbicie nieba w kałuży, piękny liść, dżdżownica... W okresie dojrzewania wszystko się zmienia i potem nie zawsze potrafimy cieszyć się naszym otoczeniem.
Dzięki mojej poprzedniej pracy miałam okazję przebywać wśród turystów i często chodziłam z nimi po moim mieście. Odkrywałam wtedy, że coś co dla mnie jest codziennością, jest czymś wspaniałym i niezwykłym dla innych. Od roku mieszkam poza Polską i pamiętam moje pierwsze miesiące w nowym kraju- zwracałam uwagę na najdrobniejsze szczegóły, wszystko do okoła, rośliny, zwierzęta, widoki, ludzi... Oglądałam świat oczyma dziecka i teraz staram sie to w sobie pielęgnować. Codziennie patrzę na świat 'od nowa'. Spróbujcie być turystami przez jeden dzień w swojej okolicy i zobaczcie ile to daje radości! Może piękny jesienny liść, oszronione gałązki, zachód słońca, piękny budynek? Piękno nas otacza tylko czasami musimy się postarać, żeby je zobaczyć!

Spacer w parku :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu