poniedziałek, 20 października 2014

Zdjęciowa tygodniówka

Ale ten czas leci! Ostatnie minęły mi w tempie ekspresowym. Weekend miałam dla siebie i udało skończyć mi się dwie sukienki, skrócić dwie pary spodni, zacząć pracować nad prezentami świątecznymi i zdać sobie sprawę, że kombinezon nad którym spędziłąm sporo czasu, jest niestety projektem nieudanym i że powinnam przestać nad nim pracować. Nadrabiam też zaległości serialowe - tym razem 'Once Upon a Time'. Świetny serial i do tego akcent niektórych aktorów jest przepiękny! Zdjęć nie robiłam wielu więc niestety instagramowi podglądacze będą mieli powtórkę z rozrywki :)


  1. lody domowe na bazie z banana, jogurtu i mieszanki jagód. Obeszłam 5 sklepów zanim znalazłam foremki do lodów!
  2. Wreszcie wróciłam na ściankę której bardzo mi brakowało. Okazało się też, że zmienili większość uchwytów, więc odkrywam nowe trasy :)
  3. Dzięki pewnej fantastycznej Alicji w moje łapki dotarła kredka do ust z H&M. Megaintensywna fuksja i całkiem dobra jakość - jestem pod wrażeniem.
  4. Pomysł na obiad? Domowe burgery z piersią z kurczaka, warzywami (w tym po kiwusku z burakiem) i sosami. Zdrowiej niz w fast foodach a do teko jak pysznie!
  5. A tu znowu brak pomysłu na obiad - przepyszne kanapeczki...
  6. ...zajadane beztłuszczowymi ciasteczkami z tego przepisu Patrycji. Zresztą warto na jej bloga zajrzeć w poszukiwaniu motywacji i inspiracji - ja zawsze się uśmiecham czytając jej posty.
To by było na tyle na dzisiaj

4 komentarze:

  1. Ten tydzień był u Ciebie bardzo pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh <3 :) I jak ciasteczka? mi smakują , choć sa mega delikatne i ja następnym razem dodam troszkę więcej miodu :) Ah każda kobietka w okularach wygląda pięknie ty też <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasteczka były przepyszne! Dodałam do nich trochę pasty waniliowej dla smaku i tak sobie myślę, ze może następnym razem miód zastąpię syropem klonowym. Przepis na pewno zostanie ze mną na dłużej!

      Usuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu