wtorek, 6 maja 2014

Zdjęciowa tygodniówka

Cotygodniowy post tym razem chwilę spóźniony. Wczoraj kompletnie nie miałam czasu - w drodze do domu spotkałam znajomych, weszliśmy do pubu, po kilku godzinach stwierdziliśmy, ze idziemy coś zjeść i jak dotarłam do domu to po prostu padłam! Zdjęciówka w tym tygodniu bardzo instagramowa, bo oczywiście telefon mi się jeszcze nie znudził :P

1. Plac Pocztowy w Wellington nocną porą.
2. Po wizycie u fryzjera pozbyłam się z 20 cm włosów jak nie więcej... Moj facet nie zauważył ;)
3. Lubicie sushi? Ja uwielbiam! Jedno z miejsc serwujących sushi niedaleko mojej pracy ma w ofercie sushi smażone na głębokim oleju. Wystarczył mi raz i więcej nie kupię ;)
4. Niedzielne pieczenie. Zrobiłam takie cisto na zimno z czekolady, twarożku i śmietany kremówki Banalny przepis a wszyscy zachwyceni.
5. Wellington <3
6. Niedługo będzie pesto, jeżeli bazylia będzie rosła w takim tempie.

A jak mi się uda zrobić jakieś zdjęcia to może się żakietem pochwalę w tym tygodniu  :)

4 komentarze:

  1. Moj tez nigdy nie zauwaza jak zrobie cos z wlosami :) Plac pocztowy wyglada super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Leż lubię sushi. Szkoda tylko, że takie drogie...
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj sushi jest bardzo popularne i w sumie jest moją najtańszą opcja na lunch. Zresztą w promienie 50 metrów od mojej pracy mam 5 różnych miejsc z sushi!

      Usuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu