środa, 28 listopada 2012

Wspólne scrapowanie

Uwieliam środy- ale to już chyba mówiłam! Jak na razie jest to mój dzień wolny więc staram się go jak najbardziej wykorzystywać. Dzisiaj spędziłam go ze znajomą florystką A. od której 'ukradłam' kilka fajnych papierów, folii i takich nitek do ozdabiania bukietów. Pokazałam jej tez czym właściwie jest scrapbooking- nie żebym ja się znała, ale po prostu pokazałam jej co można zrobić ze zdjęciami. Przy okazji kupiłyśmy też zestaw papierów, klej i literki- taki podstawowy zestaw 'na pierwszy raz' Ja dodatkowo kupiłam kwiatkowy dziurkacz i stemple :)
A. dumna z pierwszej pracy 

Udało nam się zrobić dwa LO przy których świetnie się bawiłyśmy i już jesteśmy umówione na kolejną papierową sesję. A oto efekty:

Zdjęcie uroczego synka A. w moim wykonaniu

Oraz pierwszy LO A. gdzie tytuł, misie i cytaty zostały wycięte z książeczki dla dzieci:


A to już wyeksponowane prace na ścianie :)



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu