poniedziałek, 31 grudnia 2012

The best of 2012

W związku z kończącym się rokiem 2012 postanowłam zrobić jego małe podsumowanie.

During the last hours of year 2012 I'd like to write a short summary. 

Moj największy sukces to rzucenie palenia! Juz od 6 miesięcy jestem wolna od tego paskudnego nałogu i nigdy nie zamierzam do niego wracać!

My biggest success was giving up smoking. It's been 6 months and I'm extremely happy about it!




Moj osobisty numer jeden w tym roku to wycieczka do Australii. Karmienie kangórów, głaskanie kolai, fantastyczne wschody i zachody słońca oraz wspaniała pogoda!

My personal number one this year was my trip to Australia where I got a chance to feed the kangaroos and pat the koalas. It was amazing! And the weather was just perfect!



Wizyta Esmeraldy też należała do udanych. Statek zawitał do Wellington w czerwcu i dzięki znajomościom miałam okazję zwiedzić też wnętrze!

Esmeralda visited Wellington in June. Thanks to my connections I got the chance to see inside of the ship! What a beauty!

Nie mogłabym pominąć mojej fantastycznej lodówki! Pomalowanie jej dało mi ogromnego kopa energii!

I couldn't miss mentioning my lovely pink fridge! Painting it was so much fun and gave me lots of energy!


Najważniejszym wydarzeniem jednak był przyjazd mojej mamy i brata. Ciężko przeżyłam ich wyjazd, ale bardzo się cieszę że mieli okazję tutaj być i zobaczyć jak się urządziłam w nowym kraju

Very important even was a family visit. My mum and brother came to see how I live in a new country. It was really hard for me seeing them go.


W tym roku miałam też okazję popodróżować trochę po Wyspie Północnej ( właśnie z moją rodziną) Tutaj zdjęcie kolorowego jeziorka o nazwie Paleta artysty znajdującego się w Waiotapu.

I also got a chance to travel a little bit around the North Island. This photo was taken in Waiotapu- thermal wonderland!


Na mojaj 'bucket list' od zawsze był zorbing. Udało się! ( i nigdy więcej!)

Zorbing had been on my bucket list since I found out about it. Done! (and never again!)


Także raczęłam rozwijać się w pieczeniu ciast. Na zdjęciach Cartman z South Parku dla mojego ukochanego, prezentowy tort dla jego brata i moj tęczowy.

I've started developing my baking skills. Here you can see birthday cakes for my partner, his brother and me. Yes, I baked my own birthday cake!





I jeszcze kiepskie zdjęcie z fantastycznego koncertu G3- czyli Joe Satriani, Steve Vai i Steve Lukather na jednej scenie. Po pierwszych dzwiękach oniemiałam z zachwytu!

Terrible photo of fantastic G3 concert played by Joe Satriani, Steve Vai and Steve Lukather. It was breathtaking and I was enchanted by the sounds!

A ponadto do 'The best of 2012' zaliczę jeszcze odkrycie scrapbookingu i założenie bloga ;)

Mam nadzieję że przyszły rok będzie o wiele lepszy od poprzedniego i że uda się i mi i Wam zrealizować wszystkie swoje plany!


I will also include scrapbooking and starting my blog as a part of 'the best of 2012'!

I wish you all a Happy New Year full of happiness and joy!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu