poniedziałek, 10 grudnia 2012

Leniwa niedziela...

Która nie była wcale aż tak leniwa jakbym chciała ;) Udało mi się wreszcie skończyć zakupy świąteczne! Te dla mojej rodziny już dawno zostały wysłane pocztą, musieliśmy jeszcze dokupić kilka drobiazgów dla 'tubylców'. Przy okazji S. kupił prezent dla mnie i domyślam się że ma to coś do wspólnego ze scrapbookingiem ale co, to się dowiem 25 grudnia. A ponieważ byliśmy całkiem blisko plaży, którą bardzo lubię to poszliśmy na krótki spacer. Szkoda, że nie mieliśmy stroi kąpielowych bo przyjemnie byłoby się zanurzyć- i na pewno w wodzie było by cieplej niż na plaży! Może następnym razem- jak na razie lato mnie nie rozpieszcza. Swoją drogą tęsknię za Polską piękną zimą i tą atmosferą grudniową... chociaż zimy nie lubię to muszę przyznać, że bywa bardzo malownicza. Grudzień w moich okolicach wygląda tak:





Znalazłam nawet czas żeby zrobić 3 kartki. Dwie świąteczne dla dziadków ukochanego i jedną dla pechowej koleżanki która ma urodziny w święta i nigdy nikt o nich nie pamięta. Na szczęście od nas dostanie dwa prezenty- chociaz znalezione pod choinką ;)






0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu