czwartek, 14 marca 2013

Mojo Monday 284

 Znowu przegapiłam jeden poniedziałek z MM, ale jakoś z czasem nie wyrabiam ostatnio. Dzisiaj zrobiłam kartkę do Mojo Monday # 284 dla znajomych z okazji wynajęcia ich pierwszego własnego kąta. Bardzo się cieszę, ze się na to zdecydowali!

I missed last monday with MM but I've been busy. Today I prepared a card for Mojo Monday # 284 for my friends who just decided to move i together. I'm so happy for them!




Ale to nie wszystko :) Jak zawsze na parapetówkę nie przychodzi się z pustymi rękoma. Kupilam ogromny słój, który wypełnię fantastycznymi ciasteczkami które zamierzam upiec w piątek. Do tego zawieszka i gotowe! Bardzo lubię dawać takie własnoręcznie zrobione prezenty.

But that's not all :) Traditionally no one comes to house warming party with empty hands. I bought a huge jar and I'm going to fill it with amazing chocolate chip cookies. I also made a tag and I think it's all done. I love giving handmade gifts!









2 komentarze:

  1. Cudna kartka!!! A pomysł z pieczeniem ciasteczek - pierwsza klasa. Też tak lubię :) Raz nawet udało mi się popełnić własnoręcznie robione pralinki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu