poniedziałek, 11 listopada 2013

Zdjęciowa tygodniówka

Pierwszy tydzień listopada za nami, z czego połowę spędziłam zamartwiając się o bliska mi osobę... Czasami jest tak cholernie cięzko być daleko od domu. Na szczęście wszystko się wyjasniło i końcówka tygodnia minęła mi bardzo przyjemnie!


1 Lord Nelson zawitał do portu prezentując się wspaniale.  2 Takie poranki uwielbiam! 3  Podczas spaceru po mieście. 4 W ramach postanowień listopadowych zabrałam się za nowe przepisy - tutaj bułeczki czosnkowe z bloga Moje Wypieki. Dzisiaj piekę je ponownie ;) 5. Ulubiony zapach avonowski - tutaj w postaci balsamu do ciała, na perfumy jeszcze czekam...

1 komentarze:

  1. Aaa ja właśnie mam flakonik Little Black Dress na półce od jakichś dwóch tygodni <3 Pachniemy tak samo :D
    Mój R. pewnie oszalałby na punkcie czosnkowych bułeczek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu