poniedziałek, 28 października 2013

Zdjęciowa tygodniówka (14)

Witam w kolejny przepiękny poniedziałek :) Mamy w tym tygodniu długi weekend w NZ i jak na złość nie moge się nim porządnie nacieszyć - pogoda zachęca do wyjścia z domu, a ja sobie nadwyrężyłam kostkę w piatek i dłuższe stanie i chodzenie jest wykluczone na kilka dni.  W zeszłym tygodniu udało mi sie zdobyć mini-pracę- kilka razy w miesiącu, ale doświadczenie nawet w takim wymiarze bardzo mi się przyda :) Poza tym miałam też bardzo udana sesje wspinaczkową - coraz lepiej mi to wspinanie się wychodzi, zabieram się za coraz trudniejsze 'szlaki' no i wyraźnie czuję, że przybywa mi siły. To nic, że przychodzę do domu wyczerpana i poobijana - ważne, że szczęśliwa :D


1. Zaczyna się pogoda na sandałki i japonki (chociaż dla Kiwusów japonki to obuwie uniwersalne na każdą pogodę)  2. Moje postanowienie październikowe uważam za spełnione- prezenty zapakowane, jedna paczka przygotowana, druga będzie dzisiaj.  3.  Bardzo nietowarzyska kotka mojego znajomego o wdzięcznym imieniu 'Monkey'  4. Grilowana kukurydza i grzyby portobello - uwielbiam!

3 komentarze:

  1. Ta kotka wyglada jak siostra mojego Behemota :) Ale moj jest szalenie towarzyski i przytulasty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kotka starego kawalera, więc to też pewnie trochę dlatego też taka mało towarzyska. Ale piekna jej odmówić nie można ;)

      Usuń
  2. Grillowana kukurydza? Jeszcze nie jadłam, ale muszę spróbować, chociaż u nas nie sezon na grilla :P
    Milena ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu