poniedziałek, 7 października 2013

Zdjęciowa tygodniówka (11)

Co mogę powiedzieć o zeszłym tygodniu? W sumie to wcale nie tak wiele. Zaczęłam praktyki w biurze więc przynajmniej jakaś odmiana :) Doszła do mnie też wyczekiwana paczka- pięknie zapakowana. Ostatnio jak zamawiam coś przez neta to proszę o zapakowanie jako prezentu- mala rzecz a cieszy!  Świętowaliśmy też urodziny mojego teścia... i tak zleciał mi cały tydzień.


1. Ciacho dla teścia- keks w ciemnej czekoladzie 2. Bubble bar z Lusha- myślałam, że będzie ładnie pachniał, ale się zawiodłam. Ale przynajmniej piana była ;) 3. Screenshot z mojej ukochanej gry-  Cywilizacje V 4. Ostatnie zakupy 5. Dlatego lubię zapakowane rzeczy- sa po prostu piękne! 6. Popołudniowy spacer w mieście

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu