poniedziałek, 9 grudnia 2013

Zdjęciowa tygodniówka

Zeszły tydzień przyniósł mi zakończenie szkoły oraz początek świątecznych przygotowań. Paczki z prezentami dotarły na miejsce, choinka została ubrana, kilka świątecznych ozdób zagościło w domu... Uwielbiam ten czas w roku :) Czekoladki na choince nie są fantastycznym pomysłem w święta w lecie, ale ja nie wyobrażam sobie choinki bez słodkości!


W zeszłym tygodniu udało mi się też zobaczyć dwa wspaniałe zachody słońca :) Włączyłam też do codziennej pielęgnacji olejek z owoców dzikiej róży i jak na razie nie narzekam. W końcu wysłałam też kartki świąteczne!


2 komentarze:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym olejkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem fajny, uniwersalny olejek. Stosuję go do włosów (albo sam albo dodaję do masek), na twarz zamiast kremu co drugi dzień albo mieszam z balsamem do ciała :)

      Usuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu