poniedziałek, 6 stycznia 2014

Wyzwanie u Uli - Dzień pierwszy: Słowo które cię przedstawia

Na początku stwierdziłam, że będzie trudno. Bo jakie wybrać słowo? I jak je przedstawić? Z pomocą, jak zwykle, przyszedł mi przypadek. Spacerując sobie po mieście zauważyłam literki "HAPPY" oparte o ścianę budynku. I tak zrodził się pomysł na dzisiejsze zdjęcie, a raczej kolaż zdjęć.

Można się tu dopatrzeć Happy, Merry & Bright, Obsessed by Summer, Living & Giving i Absolutely Positively - czyli generalnie wyłania się raczej pozytywny obraz mojej osoby :) Bo ja generalnie jestem zadowolona z życia, dość pozytywna, lubię dawać i zdecydowanie lubię lato!

Jeśli chcecie zobaczyć inne interpretacje tematu zapraszam na bloga Uli


A w bonusie jeszcze jedno zdjęcie - tak z przymrużeniem oka ;)




A tu tematy styczniowego wyzwania:


8 komentarze:

  1. Dużo pozytywnej energii, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie myślałam, że można tak wiele o sobie znaleźć na przeróżnych witrynach :) świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tyle pozytywnej energii :) Mnie ostatnio trochę opuściła, ale im więcej takich blogów jak Twój i na pewno do mnie wróci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram i lubię uwielbiam pozytywnych ludzi

    OdpowiedzUsuń
  5. To z przymrużeniem oka mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pozytywnie, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu