poniedziałek, 6 stycznia 2014

Zdjęciowa tygodniówka

Pierwszy tydzień nowego roku za nami!  Jak już pisałam dla mnie nie był jakoś łaskawy, ale nie każdy tydzień może być fantastyczny, prawda? Poszydełkowałam trochę, zabrałam się za czytanie książek znalezionych pod choinką, a także udało mi się obejrzeć ostatni sezon Dextera i po prostu padłam. Rzadko się zdarzją seriale, które stają się coraz lepsze z sezonu na sezon i których ostatni odcinek jest nieprzewidywalny. Zabrałam się też za The Walking Dead i jak na razie mi się podoba - poza tym praca przy tym serialu musiała byc świetna dla charakteryzatowów i makijażystów!
Mój tydzięń w obiektywie wyglądał tak:

1. Chusteczki- wierne towarzyszki ostatniego tygodnia  2. Podczas spaceru wypatrzyłam przepięknie kwitnącą pohutukawę - najładniej kwitną właśnie w okolicy świąt  3. Kartka świąteczna zrobiona przez moją siostrę :)  4. Smaki Nowej Zelandii - specjalna paczka dla znajomego, który uwielbia słodycze.


1. Gotowanie :) 2. Moj pierwszy własnoręcznie wyrobiony chleb! U mnie w domu to mój chłopak jest specjalistą od chleba, ale chyba będę mu robić konkurencję. 3 i 4. Podczas choroby moja inwencja twórcza spada do zera, podobnie jak poziom energii. Na szczęście przypomniałam sobie o moich granny square- jest ich już coraz więcej :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu