niedziela, 7 lipca 2013

Mojo Monday 300!!!

Mojo Monday opublikowała w mjającym tygodniu mapkę nr 300! Oby było ich kolejne 300 albo i więcej! Z tej okazji sponsorzy wykazali sie hojnością i można wygrać duuuuuuużo fajnych rzeczy więc wiecie- jeszcze jest trochę czasu na sklejenie kartki :) Ja swoją zrobiłam z papieów My Minds Eye które kolorystycznie mi kompletnie nie podchodzą- brązy i pomarańcze są zdecydowanie nie 'moje', ale skoro już je mam to wypada je wykorzystać, nie? A co do samej kartki- uwielbiam jaki efekt daja te kokardy origami i dlatego często możecie je u mnie oglądać. Zrobiłam też inną kartkę z wykorzystaniem origami ale o niej innym razem :) 



2 komentarze:

  1. So lovely! That paper bow is so cool. Thanks for playing along with Mojo Monday!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boż, jakie papiery!!! Cudowne - nic dziwnego, że efekt powala na kolana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu