wtorek, 16 lipca 2013

Kochanej mamie

Zgadliście- moja mama też jast z lipca. Urodziny obchodzi dzień przede mną ;)  Tak wogóle to ja jestem osobą urodzoną o północy i moja mama mogła przy porodzie zdecydować czy urodzę się w jej urodziny, czy w dzień urodzin mojaj babci (a jej mamy). Mama zrobiła prezent swojej mamie a ja w książeczce zdrowia mam wpisaną godzinę 0.05 ;)

Z tej kartki jestem bardzo zadowolona i nawt moja wrodzona skromność nie powstrzymuje mnie od publicznego przyznania sie do tego ;) Kartka powstała do mapki ze ScrapMap- duże koło zstąpione 'kwadratem z washi tape, mniejsze motylkami...to naprawdę jest ta sama mapka ;) Kartka musiała byc jak najbardziej płaska bo wysyłana pocztą.



Przy okazji chciałabym powitać nowych obserwatorów bloga i pozdrowić tych 'starych' ;)

3 komentarze:

  1. Ha, ha, ja też lipcowa tyle że urodzona w samo południe:)
    A karteczka cudna! Ten ornamentowy wzór to stempel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to stempel, podobnie jak motylki i timless love. Wreszcie pomału zaczynam je wykorzystywać, bo w sumie nazbierało się ich kilka... Tylko tuszy mi brakuje ;)

      Usuń

Dziękuję za wizytę i życzę miłego dnia!

Pages - Menu